نگین خانه

خانه ی مجازی من

نگین خانه

خانه ی مجازی من

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب

تکنولوفوبیک

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ب.ظ

سلام

گرفتار شدم

ترس از تکنولوژی باعث شد سال های سال عینهو پیرزنا ازش دور باشم ، حالا که نیازمندش و خودم به شخصه دست به دامنش شدم ، ناز و ادا درمیاره. یه نرم افزار(Revit) نصفه نیمه نصب کردم مجبور شدم از خونه بزنم بیرون ، خلاصه بالاسرش نبودم تا به پیغاماش عمل کنم و کار دستمون داد

برای کامل پاک کردنش از رو سیستم و نصب دوباره آویزون سایت ها و نرم افزارهای زیادی شدم که ماحصلش پاک کردن کل اون نرم افزار به علاوه ی چندی برنامه ی سیستمی دیگه بود :|

بلههههه ... بیچاره شدم ... اگه بخوایم به نیمه ی پرش نگاه کنیم دیگه ازش نمیترسم ... اما خداوکیلی انتقام سختی به خاطر این دوری چند ساله ازم گرفت

ته تهش این شد که دیگه تا ویندوزمو عوض نکنم Autocad بر سیستمم به دلیلی که نتونستم کشفش کنم نصب نمیشه. برا همین مجبور شدم رو کامپیوتر برادرم نصب کنم و چون کارم همزمان می طلبه از جفت نرم افزارا (Revit و Autocad -که از خوش شانسی من Revit رو کامپیوتر برادرم نصب نمیشد ) استفاده کنم ، بایستی یه دستم به لپ تاپ و یه دست دیگم به کامپیوتر باشه.

خیلی خیلی خسته شدم

اما به قولی

When life puts you in tough situations

Don't say why me

Say try me

عیدتون مبارک

فعلا!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۲
نگین دانایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی