نگین خانه

خانه ی مجازی من

نگین خانه

خانه ی مجازی من

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب

مو کوچولو

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ب.ظ

چند روز پیش قاطی کردم رفتم آرایشگاه از رو مجله یه مدل پیدا کردم گفتم موامو اینجوری کن

- انقده؟

+ بله همین قده

- نه این خیلی کوتاهه

+ خوب منم همینقدر کوتاه میخوام

موقع کوتاه کردن دیدم با اینکه خیلی حرفه ایه هی دلش نمیاد موهامو از یه حدی کوتاهتر کنه

دستمو بردم تو موام تا قدشو بفهم

- چیکار می کنی؟

+ هیچی می خوام ببینم چقد شده

- (خندید)

+ میشه کوتاهترین حد ممکن بشه

- ...

+میخوام پشت سرم پسر پسر شه

- (خندید و به کارش ادامه داد-مطمئنم تو دلش گفت جوری کوتاش می کنم که اشکت دربیاد ، خبر نداشت دقیقا همینو می خوام )

نتیجه خارق العاده بود، حتی خودشم گفت چه خوب شدی .

انقدر بامزه شدم که هروقت اتفاقی خودمو تو شیشه یا آینه میبینم خندم میگیره . ینی اصلا نمیشه به این قیافه اخم کرد. عین پسر بچه های تخس آماده برای شربازی :))

اصلا هم شکست عشقی نخورده بودم ( دخترها بعد از اتفاقات بزرگ زندگیشون ، بالاخص شکست عشقی مواشونو کوتاه میکنن و انگار دم اون رابطه رو کوتاه کردن و یه جورایی خودشونو خلاص میکنن ، حتی شده تمثیل وار ). اصلا سال هاست عاشق نشدم که بخوام در ادامش شکستی بخورم :))


خبر خوب اینکه دارم خیلی اسلوموشن و لاکپشت-وار به سمت جلو پیش میرم . مطمئنا از یک جا نشستن خیلی بهتره .

نرم افزارم داره نسبتا خوب پیش میره و شدیدا منتظر تابستونم که کلاس اسم بنویسم و هی بیشترتر یاد بگیرم ، بلکه اینجوری کمی آروم و قرار بگیرم


به خدا سپردمتون

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۷
نگین دانایی

نظرات  (۱)

تمام زیباییِ یک زن به موهای بلندشِ
زنی که موهاش بلند نباشه و بخواد مدل پسرونه بزنه
باس گذاشتش وسط دیوار یه ماله کشید روش
اصن معنی نداره یه زن موهاشو کوتاه کنه !!
پاسخ:
صحیح ! بسیار متشکرم از نظرتون :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی