نگین خانه

خانه ی مجازی من

نگین خانه

خانه ی مجازی من

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب

lucky

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

عین بچه کوچولوها که دم عید ذوق دارن ، از خرید کیف هام حسابی ذوق زده ام

تو یکی از شلوغ ترین جاهای تهران تا رسیدیم جای پارک پیدا کردیم و به نیم ساعت نکشیده خریدمون تموم شد.دوتا کیف دقیقا همون شکل و سایزی که می خواستم پیدا کردم

ترافیک رفت حسابی حالمونو گرفت اما به خرید به این خوبی و مسیر برگشت بدون ذره ای ترافیک حسابی می ارزید


همه ی اینها رو گفتم تا برسم به یه مطلب ظاهرا بی ربط ؛ من نزدیکه دوماهه که پیش یک روانپزشک میرم ( اون هم به گفته ی روانشناسی که رفته بودم تا با مشاوره باهاش حالمو خوب کنم)

من با اون گارد محکمم نسبت به روانپزشکا و خوردن دارو بعد از صحبت های هوشمندانه ی روانشناسم پذیرفتم که سری هم به روانپزشک بزنم

شدیدا نسبت به اینکه داروهای مربوط به روان ، اعتیاد آورن و گاها ممکنه اثر برعکسی بذارن نگران بودم

دارو رو گرفتم و با علم به اینکه بعد از 2هفته شروع به اثر گذاشتن می کنه و با تردید از فرداش شروع به خوردن کردم

و من همچنان از چیزهایی که نمیدونستم چی هستن شاکی و عصبانی بودم . همچنان دلم می خواست خرخره ی دنیا رو بجو-ام

تا اینکه توسی دنیای من (نه یکهو) رفته رفته و خیلی ظریف رنگی شد. همه چی قابل تحمل تر شد

صبرم بیشتر شد . تازه شروع کردم به زندگی کردن . بدون ترس بدون واهمه بدون استرس

و با خودم فکر کردم ؛ نگین تو تا الان چجوری زندگی می کردی؟ واقعا چقدر استرس زندگی رو ازت گرفته بود


خلاصه الان دنیا رو به زشتی قبل نمیبینم.منطقی ترم و البته بسیار با انرژی تر و مثبت تر .آرامش بیشتری هم بدست آوردم


امروز به مامانم میگفتم ؛ انگار این قرصا مثل اون فیلمه (اسمشو یادم نمیاد) حتی خوش شانسی هم میاره . کارام رو روال تر انجام میشه :))

خرید امروز هم مثل یه خوش شانسی از لحظه ی اول درومدنمون از خونه تا پیدا کردن جای پارک هلو و تهش که 10 دیقه ای رسیدیم خونه حسابی بهم مزه داد


در پناه خدا!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
نگین دانایی

نظرات  (۳)

فقط تاثیر دارو بوده یعنی؟
پاسخ:
والا من فکر می کنم اینکه من انقدر مثل قبل منفی و به آخر خط رسیده و استرسی نیستم تاثیر داروعه اما اینکه مجموعا اگه منظورتونه که دارو مسیر زندگیو بتونه عوض کنه ، بعید میدونم :))
امیدوارم بدون خوردن این داروها به همین حالت برسی و البته همین اتفاقم میفته :)
پاسخ:
چه آرزوی خوبی ، مرسی خاتون جان
خودمم امیدوارم  :)
سلام دوستم وقتتون شیک
 ازتون ممنونم بخاطر محبتتون
که به وبلاگم سر زدین و نظر دادین
پاسخ:
وقت شمام شیک :))
از شما هم ممنون که به اینجا سر میزنین . جای بسی خوشحالیست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی