نگین خانه

خانه ی مجازی من

نگین خانه

خانه ی مجازی من

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب

این نیز بگذرد

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ب.ظ

سلاملکم!

خیلی وقت بود نیمده بودم. دلم برای نوشتن تنگ شده بود. خداروشکر روزای خوبیه منم گوش و چشم شیطون کر و کور خوبم به لطف خدا.

تحویل پروژه دارم ، حسابی گرفتارم . ولی خوب اینم قطعا تموم میشه و به استراسام می خندم.

خوش اخلاق این روزا حسابی هوامو داره . هروقت غمگین و دلمرده ام ازون حال و هوا با لهجه ی بانمک یزدیش درم میاره . اصن من فک می کنم بانمک تر از لهجه یزدی آفریده نشده .

امیدوارم زودتر کار و بارش ردیف شه که حال اونم خوب شه.

التماس دعا

یا علی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۱
نگین دانایی

نظرات  (۱)

۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۸ اقا مهندس
خدارو شکر حالتون خوبه
پاسخ:
خیلیییی ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی