نگین خانه

خانه ی مجازی من

نگین خانه

خانه ی مجازی من

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب

پیش نوشت

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ب.ظ

سلام

این اولین بارم نیست که وبلاگ دارم

اما اولین باریه که شدیدا حس میکنم لازمش دارم

امروز 27 سال و چند ماهمه

قبل از شروع به نوشتن حرفای زیادی تو مغزم مانور میداد اما حالا که شروع کردم مغزم قفل کرده :))




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۱
نگین دانایی

نظرات  (۲)

باشد بنای خیری نگین بانو
پاسخ:
خیلی ممنووون :)
کل قضیه ی نوشتن برای من همیشه اینطوری بود که همه چی تو ذهنم داشتم و موقع نوشتن ذهنم قفل میکرد و بالاخره یه جوری مینوشتم
ولی الان
هیچی تو ذهنم ندارم و به شدت میخوام بنویسم.
نمیشه.
سخته!
پاسخ:
:)) کاملا درک می کنم . خودمم گاهی میمونم ازینکه حالا که چیزی نیست چرا میخوای بنویسیش؟ بعد کلی فکر جورواجور تو مغزم ظاهر می شه و باز هم نوشته نمی شن! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی