نگین خانه

خانه ی مجازی من

نگین خانه

خانه ی مجازی من

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب

برنامه

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ب.ظ

انرژی های زیادی که براشون کار جور نکنیم تبدیل به یاس و افسردگی میشن

امروز در بالاترین سطح انرژی ( به حول و قوه الهی ) به این نتیجه دست یافتم :))
همیشه باید برای خودت یه برنامه ای داشته باشی

وگرنه آن سطح از انرژی به فنا رفته و ممکن است دیگر به حالت قبل برنگردد و موجبات ویرانی را بفراهمد!

.................

این ویلاگ رو باز کردم تا بی تعارف هرچیزی که دوست دارم رو بنویسم

ولی انگار نمیشه

حتی با وجود نیمه ناشناس بودن در فضای مجازی هم واقعا دست و دلم نمیره که ته دلم رو به قلم بیارم

الان شدیدا در سعی و تلاشم که بتونم چیزایی که دلم می خواد رو بگم

احتمالا بتونم

یواش یواش!


مرسی که منو میخونید ( اگه میخونید !) حتی اگه حال ندارین و گذری ازینجا رد شدین هم بازم مرسی

در پناه خدا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۱
نگین دانایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی